Započeo je projekt Umijeće korištenja informacija |
25.01.18. ![]() |
30. studenog 2017. godine započeo je s provedbom projekt, Umijeće korištenja informacija, kojeg provode Osnovna škola Klinča Sela sa partnerima: Institut Ruđer Bošković, Institut za razvoj i inovativnost mladih te Institut za razvoj tržišta rada. Cilj projekta je unaprijediti informacijsku pismenost učenika OŠ Klinča Sela i područnih škola u Repišću i Kupincu razvojem kapaciteta odgojno-obrazovnih djelatnika i provedbom modernih izvannastavnih aktivnosti za razvoj vještina digitalne, medijske, čitalačke prirodoslovne i multikulturalne pismenosti te razvoj kompetencija pismenosti na engleskom jeziku.
Ciljne skupine projekta su odgojno-obrazovni djelatnici i učenici OŠ Klinča Sela.
Navedeni cilj nastojat će se ostvariti kroz sljedeće aktivnosti:
1) Stručno usavršavanje odgojno-obrazovnih radnika u sljedećim područjima:
2) Razvoj i provedba izvannastavnih aktivnosti unutar školskog kurikuluma:
Razvijeni programi i provedene radionice iz 5 područja pismenosti: čitalačka, digitalna, kulturalna, medijska i prirodoslovna pismenost
Objava digitalnog repozitorija za provedbu izvannastavnih aktivnosti
Evaluacija provedenih aktivnosti
U projektu će sudjelovati 40 učitelja i učiteljica iz Osnovne škole Klinča Sela koji će sudjelovati na preko 160 sati stručnog usavršavanja te 250 učenika i učenica koji će tijekom školske godine 2018./2019. sudjelovati u gore navedenim izvannastavnim aktivnostima.
Projekt će trajati do kraja studenog 2019. godine. Ukupan iznos projekta je 1.406.626,63 HRK, a u 100% iznosu sufinancira ga Europska unija iz Europskog socijalnog fonda (www.esf.hr). Više informacija o natječaju može se pronaći na www.strukturnifondovi.hr.
Projekt će doprinijeti unapređenju pismenosti učenika.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
RASPORED ŠKOLSKOG ZVONA
SAT |
Početak |
Završetak |
1. | 8:00 | 8:40 |
2. | 8:45 | 9:25 |
3. | 9:40 | 10:20 |
4. | 10:35 | 11:15 |
5. | 11:20 | 12:00 |
6. | 12:05 | 12:45 |
7. | 12:50 | 13:30 |