OBAVIJEST ZA BUDUĆE PRVAŠIĆE | 08.05.2020. davorka.gorek |
Poštovani roditelji budućih prvašića,
zbog izvanredne epidemiološke situacije ove godine kasnimo s liječničkim pregledima prije upisa u prvi razred i roditelji još uvijek nemaju pravu informaciju
U privitku se nalazi ažurirana Obavjest o rasporedu pregleda djece dorasle za upis u prvi razred OŠ na školskom području Ispostave Jastrebarsko, ažuriranu obavijest ZZJZZZ s kontakt podacima te letak kojeg ispunjavaju roditelji i šalju mailom prije pregleda.
Ažurirana obavijest za pregled | Raspored pregleda | Letak kojeg ispunjavaju roditelji |
Srdačan pozdrav,
Gordana Pasecky
Stručne suradnice:
Antonija Karamtić, Davorka Gorek
NASTAVA ZA UČENIKE OD OD 11. SIJEČNJA | 01.05.2020. ivo.karaca |
Dragi roditelji i učenici,
u sklopu treće faze ublažavanja mjera vezanih za koronavirus Vlada Republike Hrvatske donijela je odluku da se od 11. svibnja omogući povratak učenika razredne nastave u škole. Hrvatski zavod za javno zdravstvo izradio upute je kako bi trebala biti organizirana nastava. U Uputama su navedene temeljne odrednice ponašanja učenika, učitelja i roditelja prilikom povratka u škole.
Uputa HZJZ
Ministarstvo znanosti i obrazovanja je na osnovu Uputa HZJZ izradilo Preporuke za organizaciju nastave u kojoj je detaljno razrađena i uloga roditelja. U komunikaciji s razrednicama učenika od 1.-4. razreda dobit ćete sve potrebne dodatne informacije.
Roditelji i škola.
Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu | 09.04.2020. davorka.gorek |
Dragi ucenici, dragi roditelji
U tijeku je cetvrti tjedan nastave na daljinu.U ovoj novoj situaciji za sve nas hvala Vam na strpljenju, razumijevanju i podršci koju pružate svojoj djeci. Roditeljska uloga odnosi se na poticanje samostalnosti kod djeteta, te trazenje pomoci od ucitelja u slučaju nejasnoća. Nikako nemojte poticati prepisivanja od drugih ili umjesto njih raditi zadace.
Vrednovanje ce se odnositi na samostalnost, kreativnost, aktivnost. Do kraja godine svaki ucenik ce dobiti najmanje dvije ocjene, jednu iz aktivnosti, domacih zadaca, a druga ce biti iz nekog slozenijeg zadatka koji ce ucenik rjesiti u obliku prezentacije, umne mape, istraživanja, plakata, problemskog zadatka.
Formiranje završne ocjene uključuje sve dosadašnje ocjene, kao i one koje ce ucenik dobiti. Za predmete u predmetnoj nastavi koji se izvode u tjednu 4 puta (hrvatski jezik, matematika) usmeno ispitivanje provodi se jednom do kraja nastavne godine, posebno ako postoji dvojba oko zakljucne ocjene. Za predmete koji imaju satnicu 3 puta tjedno usmeno ispitivanje provodi se samo za ucenike koji se ocjenjuju ocjenom odlican.
U razrednoj nastavi (1.- 4. razred) prate se aktivnosti ucenika, te se ne preporuča usmeno ispitivanje na daljinu. Razmatra se i opcija da se ne izvodi zakljucna ocjena u razrednoj nastavi i odgojnim predmetima u predmetnoj nastavi (tjelesna, glazbena i likovna kultura).
Završno, nastava na daljinu odvija se u izvanrednim okolnostima i treba iskoristiti sve njene prednosti, a izbjeći nedostatke. U prvom planu je dobrobit ucenika kojeg treba poticati na redovito i samostalno ucenje, uz redovitu komunikaciju sa uciteljima.
U tom duhu zelimo Vam sretan Uskrs, odmor uz kratke proljetne praznike, te nastavak aktivnosti od srijede 15.04.2020.
Ravnatelj, strucni suradnici škole i Vasi učitelji 😀
Anketa o dosadašnjoj online nastavi za roditelje, skrbnike, odgajatelje | 02.04.2020. pedagog |
Poštovani i dragi roditelji, skrbnici, odgajatelji,
važno nam je znati što Vi mislite o dosadašnjoj nastavi na daljinu kako bismo Vama i našim učenicima mogli olakšati ovaj proces te omogućiti što uspješnije usvajanje sadržaja i što mirniji boravak doma. Lijepo Vas molimo da odvojite malo vremena i odgovorite na pitanja kratke ankete koja će nam pomoći u daljnjem unaprijeđenju nastave. Anketa će biti dostupna za ispunjavanje do 10.4.2020. u 12:00h. Unaprijed hvala na trudu!
Vaš ravnatelj, učitelji, učiteljice i stručne suradnice
KREATIVNA KARANTENA | 31.03.2020. pedagog |
U ovim neobičnim vremenima mnoge stvari se odvijaju drugačije od uobičajenog, a jedna od njih je i nastava. Donosimo jedan pozitivan primjer.
Učenici 5. razreda naše škole prošli su tjedan u virtualnim učionicama iz povijesti obrađivali temu “Osnutak Rima” u sklopu koje su imali kreativan zadatak; izraditi strip kojim će prikazati legendu o osnivanju Rima ili napraviti maketu sedam brežuljaka na kojima je osnovan grad Rim.
Učenici su bili vrlo kreativni i maštoviti, vježbali motoričke vještine, učili u skladu sa suvremenim konceptima Škole za život te bili u duhu sa susjednom Italijom s kojom svi suosjećamo.
Teško je izabrati najbolje radove jer svi su oni jako dobri, zato ove u virtualnoj izložbi možemo smatrati oglednim primjerima, nekima od mnogih odličnih!
Kliknite i pogledajte fotografije radova na virtualnom panou. Po panou se možete kretati kako bi vidjeli sve fotografije. Uživajte!
Nikolina Golub, učiteljica povijesti
Virtualna knjižnica OŠ Klinča Sela | 26.03.2020. sanja.susnjara1 |
Dragi učenici, učitelji i roditelji,
Za vrijeme trajanja nastave na daljinu školska knjižnica nastavlja s radom u virtualnom okruženju kao podrška učenicima u učenju, učiteljima u poučavanju i roditeljima u svakodnevnim aktivnostima s djecom, poveznica na Virtualnu knjižnicu OŠ Klinča Sela nalazi se na ovdje.
Za sada se tu nalazi referentna zbirka, besplatni časopisi, lektira, kazalište na daljinu, popis će se s vremenom nadopunjavati i stranica će se svakodnevno ažurirati u rubrici obavijesti. Za sva pitanja, nedoumice i prijedloge dostupni smo na adresi knjiznicaosks@gmail.com
Knjižničarka
SAVJETI ZA UČENIKE I RODITELJE NAKON TEŠKOG DOGAĐAJA | 23.03.2020. davorka.gorek |
Dragi naši učenici, dragi roditelji, nadamo se da ste svi dobro. Svi želimo da ova situacija prođe, čuvajte se, komunicirajte na daljinu, učite prema uputama.
Pročitajte savjete tima za krizne intervencije
Kako djeci objasniti epidemiju koronavirusa? | 19.03.2020. pedagog |
Poštovani roditelji, skrbnici, odgajatelji,
vjerujemo da naši učenici imaju puno pitanja vezano uz događaje oko nas. Ponekad je nama odraslima teško odgovoriti na njihova pitanja jer ih ne želimo zabrinuti ili uznemiriti. Stariji učenici se vjerojatno više informiraju samostalno, ali potrebno ih je upozoriti da nisu svi izvori točni. Postoje i lažne vijesti te je u ovome trenutku važno da se učenici dodatno ne uznemiruju oko činjenica koje možda nisu niti točne. Kako bismo Vam pokušali olakšati razgovore s djecom i odgovore na njihova pitanja, postavljamo poveznicu sa savjetima Društva za psihološku pomoć.
Mi Vam također stojimo na raspolaganju za sva pitanja! Hvala na suradnji!
RASPORED ŠKOLSKOG ZVONA
SAT |
Početak |
Završetak |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:45 | 9:30 |
3. | 9:45 | 10:30 |
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:10 | 13:55 |
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |