Uvod u povijest za petaše | 22.09.2022. nikolina.pucar |
Učenici petih razreda se na početku školske godine susreću s brojnim promjenama. Potrebno se naviknuti na kabinetsku nastavu, usvojiti raspored sati, zapamtiti imena brojnih predmetnih učitelja itd. Osim svega navedenog, tu su predmeti koji u razrednoj nastavi nisu bili dio satnice, a jedan od njih je povijest.
Na nastavi povijesti prvih nekoliko sati posvećujemo upoznavanju s predmetom. Učenici tako mogu objasniti što je povijest i zašto je učimo, kako se snalazimo u vremenu i prostoru u povijesti, te na koncu tko su povjesničari i na koji način oni istražuju prošlost. Jedna od omiljenih aktivnosti svake školske godine je kada učenici od kuće trebaju donijeti neki ostatak prošlosti. Taj zadatak mnoge potakne na razgovor u obitelji te izvlačenje dobro spremljenih, često vrlo satrih i zanimljivih, obiteljskih uspomena. Doneseni predmeti se na nastavi analiziraju i raspoređuju prema skupinama, s ishodom usvajanja vrsta povijesnih izvora (materijalni, pisani, slikovni, zvukovni i usmena predaja). Nakon ovakve aktivnosti učenici uglavnom bez problema navode vrste povijesnih izvora, te primjere za svaku od njih.
Nikolina Golub, učiteljica povijesti
Radionice Sorban akademije | 06.02.2020. davorka.gorek |
Edukaciju za 32 učitelja razredne nastave, profesore matematike, stručne suradnike dogovorila je logopedinja OŠ Klinča Sela Davorka Gorek sa Soroban akademijom. Sudjelovalo je 11 učitelja iz OŠ „Vladimir Nazor“ Pisarovina, 5 učitelja iz OŠ „Ljubo Babić“ Jastrebarsko, 6 učitelja iz OŠ „Alojzije Stepinac“ Krašić i naših 11. Uvodni dio edukacije održala je Tatjana Tomec Enc, mag.prim.educ., a zbrajanje i oduzimanje brojeva, te osnove anzana održao je Lahor Enc, dipl. uč. Družili smo se 24.01. i 31.01.2020.
Windows 10, ne radi brza tražilica. | 06.02.2020. dkuhar |
Projekt Umijeće korištenja informacija | 22.03.2018. dkuhar |
UVOD U E-UČENJE
Započela je edukacija 40 obrazovnih djelatnika naše škole za uvođenje e-učenja s kojom će se potaknuti razvoj i implementacija digitalnih sadržaja i ICT-a (informatičko-komunikacijske tehnologije) u nastavi. Nastavnici će ovladati odabranom tehnologijom, CARNet-ovom aplikacijom Loomen/Moodle, programom otvorenog code-a (Open source code) i koristiti ga u nastavi.
Radionice novih tehnologija | 16.01.2018. dkuhar |
Učenici Strojarske tehničke škole Fausta Vrančića iz Zagreba zajedno sa svojom mentoricom, profesoricom Kristinom Škaler, našim su učenicima prezentirali nove tehnologije. 3D printanje, CAD modeliranje, 2D digitalizacija crteža - izrada na termofolije, toplo oblikovanje polimerne folije i izrade kalupa za gips/sapun, mokro filcanje vune - izrada privjesaka za ključeve. Sa zainteresiranim učenicima će organizirati radionice.